Loading...

DISCOVER THE BEST WAY TO IMPROVE YOUR PRODUCT CONTENT

Faced with increased competition in the e-commerce world a need arose to make products more prominent, to capture consumers’ attention and, promote engagement. Moreover, space in your e-commerce has to be created so it can be used as a real extension of the digital strategy of your brand, ensuring greater control over the message that you want to pass to the consumer, even at the end of the conversion funnel.

ADVANCED CONTENT

Enrich your product pages through multiple content formats that generate interest and engagement from the consumer. Improve the content relating to the characteristics and benefits of your products with Advanced Writing, Photography (Advanced, Creative, 360 degrees), Videos and other possible formats for e-commerce.

ENHANCED CONTENT

Improve the customer purchase experience with the help of our Enhanced content. Through Enhanced Content you transform your product page into an online salesperson that represents the voice of your brand, increasing consumer interest as well as online engagement.

Descrição de produto e categoria: você conhece a diferença?

Se você tem um e-commerce, com certeza já se pegou pensando, qual a diferença entre descrição de produto e descrição de categoria. …

Read MoreDescrição de produto e categoria: você conhece a diferença?

maquina de escrever com folha de papael saindo escrito content is king em uma fonte antiga

Descubra como a experiência do conteúdo pode conectar seus clientes

A experiência do conteúdo acontece quando o consumidor entra em contato com o conteúdo do seu e-commerce. Assim, o comportamento dele vai ser de acordo com o as informações que o site da empresa oferece para ele.

Grupo de pessoas sentadas segurando ícones de emoticons

Descubra as sensações que levam as pessoas fazerem compras online!

A meta de toda empresa é vender e ter sucesso em seus negócios. Mas, para vender é preciso estratégias, técnicas e ações que faça com que o cliente compre e escolha sua loja. No mundo físico, temos os vendedores que nos auxiliam na escolha. Já, no mundo virtual, as compras online precisam despertar diferentes sensações no cliente para que ele consiga finalizar a compra.